Exerciții pe care le poți efectua, doar, folosind o saltea

Exerciții pe care le poți efectua, doar, folosind o saltea
Dacă nu dorești să mergi la sală, poți face un antrenament pentru întregul corp folosind doar greutatea proprie și salteaua de yoga (sau prosopul)!
De fapt, există o multitudine de exerciții sau rutine de antrenament, pe care le poți efectua acasă, doar cu o saltea.

Yoga

Cel mai bun lucru pe care îl poți face cu salteaua de yoga este să o utilizezi în scopul propus! Yoga este o practică renumită, care poate fi făcută în diverse variante.

Pilates

Această formă, incredibil de populară, de antrenament poate fi executată doar cu o minge de stabilitate sau folosind, doar, greutatea corporală (și o saltea). Rutinele Pilates combină forța, flexibilitatea și exercițiile cardio într-un singur antrenament super-eficient.

Flotări

Acest exercițiu, pentru care te folosești de greutatea corporală poate fi făcut oriunde ... în parc sau acasă, pe saltea. Flotările sunt foarte eficiente, antrenând umerii, spatele și pieptul.

Barre

Majoritatea antrenamentelor de genul necesită o bară, dar acest lucru nu înseamnă că nu poți face câteva exerciții acasă. Practicanții acestui tip de rutină folosesc o bară pentru a dezvolta stabilitatea, flexibilitatea, rezistența abdomenului și a gambei.

Circuit pentru trenul inferior

Combină exerciții precum: mountain climbers, genuflexiuni și ridicări de bazin cu sprijin pe un singur picior.

Antrenament pentru abdomen

Combină exerciții precum: planșe, ridicări ale membrelor opuse și sit-ups.
 
10 Home Exercises You Can Do With Just A Yoga Mat (or towel) Sursa: Health Fitness Revolution Autor: Health Fitness Revolution